آیا اپل برای به کارگیری A5 در مک بوک ایر نقشه مي کشد؟
 
درباره وبلاگ


با یاد خدا و با سلام امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید. با معرفی این سایت به دیگران قدمی مثبت در جهت اطلاع رسانی و آموزش بردارید.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Tecnology, Energy, Computer
فناوری، انرژی و کامپیوتر (TEC)
پردازشگر A5 اپل

ما تا کنون قدرت پردازشی چیپ A5 را روی آیپد 2 به خوبی مشاهده کردیم و شایعاتی هم درباره احتمال به کارگیری آن روی نسل پنجم آیفون شنیده ایم. اما مساله این جاست که آیا اپل واقعا می تواند نقشه ای برای به کارگیری این چیپ مخصوص موبایل به روی مک بوک ایر داشته باشد؟ با توجه به وبسایت ژاپنی مکوتارا، آزمایش این مساله بر روی چیپ های آرم (ARM) هم اکنون جریان دارد.

 

 

گزارش هایی که از اپل می رسد، خبر از یک مک بوک ایری دارد که از تاندربولت پشتیبانی کرده و دارای چیپ آنبُرد A5 است. همچنین "با توجه به سخنان شخصی که یکی از این مک بوک ایر ها را دیده است، کارایی بهتر از آن چیزی خواهد بود که انتظار دارید"

 

 

البته دو هفته پیش، شایعاتی درباره یک مدل تازه از مک بوک ایر در سایت انگجت مطرح شد که احتمالا تا یک ماه دیگر معرفی میشود. اما این شایعات خبر از یک پردازنده ی 17 واتی سندی بریج می دادند.

 

 

با این تفاسیر، ما واقعا نمی دانیم که باید شاهد چگونه مکبوک ایری باشیم و مثل همیشه هیچ کس نمی تواند شایعات اپل را با قاطعیت تایید کند. اما اگر فکر استیو جابز، تا به کارگرفتن یک پردازنده ی موبایل روی یکی از مک بوک های هوایی اش، پرواز کرده؛ پس باید به غیر از آیفون 5، منتظر تحولات دیگری هم باشیم. شما چه فکر می کنید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب